fredag 3 februari 2012

Kylan har slagit till...

Jag älskar min "typ" Grekisksallad
Det här åt vi i onsdag...Tim hade beställt Älgrulle (fast nu stekte jag dom som bitar i stället) jag och Linus åt stekt potatis medans Tim åt potatis gratäng till:)
Johan fick sig ett par tävlingsskate skidor från Ryssland i födelsedags present:)
Kul att dom tog med bilden i dagens PT
Solen kommer mer och mer och det gillar vi MASSOR
Här på gården har tikarna gått upp sina stigar på bakgården...för går man utanför så sjunker dom ner eftersom det är en meter djupt:)
Fina Minja som man aldrig märker av:)
Alma gillar vara ute mest av tjejerna men nu får man hålla ett öga på hon när hon har kommit in i höglöpen:)
Blir många koppar kaffe i denna kyla
Blir mycket apportträning för dom tre tjejerna som kan...minja apporterar inte.
Olga gillar apportträningen mest av brudarna...

Fina Alma

I natt hade vi -32 grader och nu på dagen låg det bara på -28 grader. Så några hundar vill inte riktigt vara ute så länge utan dom går ut på bakgården och gör sina behov och sen blir det raka vägen in....så dom är ju lite rastlösa men då blir det apportträning inomhus i stället. Johan han har kommit hem från sin resa i Ryssland. Vi får se vad som händer i helgen men kylan verkar stanna hela helgen oxå....men det är bara klä sig och he sig ut:) Vill även skicka en STOR GRATTIS KRAMAR till min underbara Svägerska Kicki...hoppas du har haft en fin dag:))

1 kommentar:

  1. Tack:) En kall dag med mycke värme. Sköt om er i kylan Kram Kicki

    SvaraRadera