torsdag 16 februari 2012

Vanlig torsdag

Sitter i sängen och skriver och tikarna ligger utslagna runt om kring mig...mysfaktorn är hög kan jag säga!!! I morse när jag anlände hem från jobbet såg jag blodspår på golvet...tänkte direkt vem löper nu??? Men efter ha kollat Olga och Minja var det ju ingen av dom utan jag kom ju på var blod kom i från.

I går vid lunch tid blev det ett rejält slaggis mellan Alma och Minja , johan fick gå in och bryta det! Men Alma vägrade släppa minja och johan fick bända upp hennes käkar för att lossa lillgumman. Minja klarade sig bra fick några sår över kroppen....och hon blödde från örat. Efter åt så tog mormor Olga hand om Minja slickade hennes sår rena. Så det var ju från minjas öra det hade droppat blod på golvet....måste tillägga vi har väldigt lite slagsmål mellan brudarna!!! Vad som utlöste detta bråk var att jag skulle ge dom mat. Nu ligger dom dom tillsammans som ingenting har hänt...det är tur hundar lever i Nuet!!! Det borde vi människor oxå göra till en stor del tycker jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar