fredag 9 december 2011

Trevlig Helg

Oj vad glad jag är att snön har äntligen kommit och att vi slipper ha en grön jul! Det är fredag och alla längtar nog efter att få vara lediga , kanske tända en massa ljus och dricka glögg och bara mysa. Här är det andra bullar jag går på min jobbar helg nu i kväll och johan kommer vara på sitt företag och jobba hela helgen. Jag ska även hinna fara på en tjejfest hos en vännina , attans att man jobbar men jag hinner i alla fall vara där en stund och dricka några koppar kaffe och surra. Har lite dåligt samvete för att tjejerna har inte fått nån riktigt träning på en vecka , men det har varit så mycket med flytten av företaget i veckan och jag har varit dålig. Jag ramlade i början av veckan när jag var ut med tikarna , slog i ryggen och huvudet ganska hårt , så jag är som blåslagen på både ben och armbågarna. Nu ska jag inskaffa broddar , det är en bra livförsäkring helt klart!!! Nu är det dags att stiga upp från sängen och ta på sig kläder för lilleman ska hämtas från fritte klockan 15.00

Ps...kortet är taget från när johan var på en av sina turer för att jaga Toppfågel förra året i slutet på december i Malå....det är -29 grader den dagen!!!

1 kommentar:

  1. Ha en bra helg. Jobba inte ihjäl dig. Kram från svärmor

    SvaraRadera