fredag 2 december 2011

Helg!!!!

,Då har redan en vecka gått...herregud vad tiden går fort tyckte nyss var tisdag! I helgen kommer Lukas för att sova över. Kommer bli skoj. Här är det plusgrader...hua så tråkigt. Vill ju ha minus grader och snö, så man kan få börja åka lite skidor. Än vi har plusgrader går det knappt jaga för det är ju ständigt mörkt. Enda fördelen är att elräkningen blir billigare. Kommer snart stoppa ut lite bilder från jakthösten. Har överfört ett gäng fina bilder från johan mobil. Men det blir en annan dag, nu blir det fredags mys med glögg och pepparkakor.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag vet inte vad det beror på att det inte går att kommentera som pointerliv på min blogg.
    Jag har tillslut fallit för trycket och skaffat fb. Hur får jag tag på dig? Kanske du kan söka upp mig (Margareta Nilsson) så kan vi höras av lite oftare. Tyvärr tar studierna så mycket tid att bloggen blir lidande men fb inner man alltid in på en snabbsväng ;-)

    SvaraRadera