lördag 31 december 2011

Gott nytt hund år!!!!

Hoppas alla ni får en trevligt nyårsafton och ett gott nytt år!!!!
Vi kommer fira med några vänner , vi ska laga en tre trätters middag tillsammans. Kommer bli jätte trevligt , men klockan 22 börjar jag jobba! Detta är första gången jag firar in nya året utan mina söner...usch känns jätte trist!!! Än dom har varit små och sovit vid tolv slaget har jag gått in och pussat på dom i sömnen och önskat dom ett gott nytt år. Så det känns så tråkigt att inte kunna vara med dom:(
Har en förkylning i kroppen som sätter stopp för att åka skidor, även johan har börjat känna av en förkylning. Så det blev inga skidor för han heller i dag. Men det är tur att vi ha Anna - Karin (hon är sveriges bästa kvinnliga skoter cross förare) hon gillar fart och när det går fort. Så hon har börjat åka med vår raket Alma när johan inte åker. Jag håller mig till pointrarna när det gäller skidor. Så i denna stund är Anna-Karin på grisan och kör ett pass med Alma.
Nu hoppas ni alla där ute tänker på dom stackars djuren som är livrädda för smällare och raketer, vår Olga är jätte rädd. Vi bojkottar allt med smällare och raketer , vi står på djurens sida!

1 kommentar: