tisdag 20 december 2011

Nu går vi mot ljusare dagar!!!

Present öppning och vilka fina presenter Tim fick av sina kompisar
Glögg och pepparkakor fick dom innan det blev fika:)
Sen blev det se filmen Smurfarna och äta chips , ostbågar , godis.
Minja var den enda hunden som fick vara lös, eftersom det är Tims hund:)
Två trötta hjältar! Alma fick hänga med husse på jobbet under kalaset...
Bjuder på en bild på mig själv....Tim tycker att det finns ju inga kort på mig. Så han tog ett kort!
Så här mycket snö har vi här i Norrbotten...gode härligt!!!! kortet är taget i dag!!!

Tiden bara flyger förbi , när det händer så mycket saker. I fredags kväll efter hjälte galen for jag till Linus skola för att spendera några timmar där. Hela högstadiet hade after dark ,hade tänkt bara stanna till 02.00. Men det droppade av föräldrar innan det , så jag hade inte hjärta att lämna stället med enbart en lärare och en förälder på 100 elever och alla elever var ju vaken hela natten. Men strax efter 04 dök en pappa upp och då passade jag på att fara hem och sova, fast kom inte i säng förrän 05...puh!!! Sen klev jag upp strax efter nio, Linus skulle ju hämtas hem från skolan och jag skulle ju städa innan Tims kalas. Linus han sov enbart 3 timmar hemma, sen vid 13 snåret så följde han johan på jobbet medans jag tog hand om tims kalas. Trött var man , men skönt var det när kalaset var över. Linus var helt slut på kvällen , han somnade vid 19 tiden och sov till 11 tiden på söndag morgon. I går kväll var jag på Easy rents julmiddag, maten var ju super god och julklapparna var ju såååå fina. Tiden går fort när man har roligt , så klockan 21 var det bara att he sig i väg på nattjobb....och nu jobbar jag bara i natt och sen är jag långledig från nattjobb. Men det är mycket som ska hinnas innan jul , dagen innan julafton har vi som tradition att våra vänner kommer på julmiddag här. Det kommer bli skoj....och nu i morgon så går vi ju mot ljusare tider....gode lovley!!!!

Ps måste bara säga alla elever skötte sig utmärkt på after dark på skolan:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar