torsdag 15 december 2011

10 dagar kvar!!!

Hur ska jag hinna allt innan jul??? är mitt uppe i en jobbperiod med både nattjobb och städjobb!!! Nu på lördag ska äntligen tim få ha sitt efterlängtande kalas för några killkompisar i klassen , det blir glögg pepparkakor och sen filmtajm med lite snacks och så klart fika på det. Johan och Linus får hålla sig borta under tiden då jag ska ta hand om kalaset. Sen nu på fredag ska hela linus skola ha after dark , alla elever från 7 till 9 får sova över. Tydligen var det bara 5 föräldrar som är anmälda att spendera tid under natten på skolan...lite synd. jag har anmält mig. Så det blir ju då spendera fredag natt på högstadiet, Linus är mindre glad att ha sin mamma där, men det kommer nog gå bra har jag försökt övertyga han om! Julklappar har jag knappt hunnit köpa , så i morgon måste jag he mig till staden och försöka köpa några klappar. Min brukares mamma och pappa stoppar in 100 kr för alla oss som jobbar , till Rädda barnen. Bättre julklapp än sån kan man nog inte få , såna kommer nog jag oxå ge bort!!! En tråkig sak att det är plus grader och snön den bara tinar, vi har mycket snö kvar men vill ha kallt nu och mer snö...TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar