tisdag 31 mars 2009

Dagens skidtur






Efter middag så ringde jag min svägerska Fröydis och hörde om hon kunnde passa Tim medan vi skulle ta en skidtur med hundarna. Självklart kunnde hon det , Tack Fröydis!!! Turen började ganska vinglit för min del det var typ 2 månader jag åkte sist med Minja , men det gick mycket bättre sen. Men det var inte heller det bästa föret på isen heller. Det har ju snöat så mycket i helgen och nu på dan så tinade det och nu i kväll snöar det igen , kan det vara april vädret som spökar? Jag citerar min morfar Frans - De är bara en sak som är bra med all den här snön. Den kommer ju ner själv , man måste inte upp å hämta den!
- Helt rätt!

Så jag slänger in några bilder från den härliga skidturen.
God natt på er alla....

5 kommentarer:

  1. Härlig attityd till snö din morfar har :).Vad duktiga ni är.Hoppas att allt är bra.Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka friluftsmänniskor ni är!
    Det var länge sedan jag också stod på ett par skidor, men då talar vi om två år....
    Hoppas Linus är på benen snart igen! Är ledig idag och ska njuta av solen. Hoppas vi ses snart! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Snygga poseringar! Vi ses till helgen.
    Nu ska jag hänge mig åt att försöka skicka tillbaka all snön till den som skickade ner den till mig...

    SvaraRadera
  4. Tack.
    Hoppas att Linus mår bättre.

    SvaraRadera
  5. Hej! Jo Mattias är jätteduktig och vi har lärt oss massor! Så jag kan varmt rekomendera hans kurser. /Eva

    SvaraRadera