lördag 3 mars 2012

Hej hopp

Det är totalt tyst i huset...båda grabbarna är borta med kompisar! Hundarna ligger utslagna på golvet och sover och jag njuter bara. Men snart måste jag börja ta tag i rastning av alla fem , men jag väntar nog en stund till och njuter av tystnaden. Brorsan som är här har börjat anpassa sig jätte bra i flocken. Han är lös hela dagen inne, men natten får han ligga och sova i en bur och det funkar klockrent. I går när jag stod i duschen upptäckte jag tillslut att jag hade besök av brorsan, och en annan sak är att han älskar när man dammsuger han med munstycket...lite crazy är han helt klart!!! Johan befinner sig i Fjällen i helgen med per för att jaga Ripa , så jag hoppas dom får en trevlig underbar resa och jag hoppas han tar lite kort. Tven ska alltid krångla när johan är borta och inte slog det fel denna gång heller:( Det blåste ganska kraftigt i går och givitvis for parabolen ur läge. Men jag vägrar he mig upp på taket utan jag klara mig fint utan tv. Hoppas ni andra har en härlig helg...många kramar från mig tikarna och brorsan....

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jo, han är allt lite konstig den där brorsan.
    Hemma måste man stänga in sej när man duschar, för annars får man torkhjälp.
    Här skiner solen och vi har det bra.
    Kram Åsa

    SvaraRadera