onsdag 19 oktober 2011

Nu är det högvatten!!!

Kolla vad vattnet är högt..var tvungen fara och fota lite;)

Här har vattnet tagit nästan hela vägen längst ut på kajen.


For efter jobbet och tog dessa kort, nu blir det sängen för mig och brudarna. Brorsan har fått följt johan på jobbet i dag. En av brudarna börjar nog komma in i löpen och han är väldig intresserad av henne. Ada sur tanten är ständigt arg på Brorsan , han får inte komma nära utan hon säger till han direkt...nästan samma med Minja. I går efter jobbet for Johan en sväng med Brorsan till skogen för att jaga , han stod två hela gånger!!! Resultatet blev en orrtupp i säcken. Nu blir det sängen för mig efter natt jobb , nu är jag långledig. Fast kommer jobba åt syster då...försöker jobba all min lediga tid där. Pengarna kommer gå till en kristall krona som jag ska ha i hallen plus en nydiskmaskin står även på agendan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar