onsdag 19 oktober 2011

Busiga Brorsan;))

Hittade Brorsan på rumsbordet...han satt så lungt och tittade ut...var ju tvungen ta ett kort!

Han följde johan på jobbet på förmiddag...men pga av olika orsaker så kom johan hem med han vid lunch. Jag och brudarna sov , han ville så gärna busa men han fick inte för mig...utan han var tvungen att lägga sig och sova. Mormor hon brukar alltid dela kudde med mig även denna gång gjorde hon det oxå. Tillslut kom brorsan upp och la sig brevid mig och vi delade kudde fast inte på samma sida som mormor. Det vart som ett täcke av lung hemma och jag kunde somna om nån timme till....Skönt!!! Även så har mormor Olga åkt med sina ägare i dag till fjällen för att jaga till söndag. Blir alltid så tomt utan henne...tur att dagarna går fort:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar