lördag 10 september 2011

Vad jag pysslat på med....

....när johan har varit borta på jakt!!!! Förra helgen hade jag midddag för mina barndomsvänner Catarina och Sofia med deras barn , jag grillade älgkött och file. Kul är det att kunna duka med matrial utifrån!!!
Premiär helgen var ju johan borta i malå och jagade och jag hade min jobbar helg. Fast fredag kväll så bjöd jag Anette och Johan på flygande jakob och till efterrätt så blev det exotiska spett och en Cosmopolitan för dom , jag som skulle i väg och jobba fick avnjuta en apelsin juice istället.
När Johan kom hem från Fjället förra helgen , så var det en trött sårig Ada som anlände hem!!
Förra söndag var jag på en ko utställning på Gran, Vilken glamour det är över såna utställningar.
När en kossa fick cert så gick domaren fram och sprutade Champagne både på kossan och föraren , kändes lite konstigt!!!
Även har jag fyndat på Kupan mycket!!! En fåtölj , två tintin , en tvbänk , ett par höga svarta stövlar (ett finsk märke som är svindyrt) prislappen var kvar 1295kr. Allt detta för 230 kr.
Känns ganska bra när man går där i från med så mycket fina saker till rätt pris:))
I onsdag fyndade jag dessa låga skor...även detta par satt pris lappen kvar!!! Jösses vad jag älskar
denna butik:)
Lördag kväll och jag är dunder förkyld!!! Johan är i Malå och jagar med Pär. Det var meningen att jag skulle följa med och jaga i helgen, men jag är inte nog kry att vara ute och gå i skogen en
hel dag. Det för helt enkelt bli en annan gång!!! Fast denna gång så fick johan inte ta med alla
hundarna , han fick lämna en kvar hemma till mig. Så Olga är hemma och jag njuter verkligen,
för jag har varit hundfri nu länge och det är ett liv jag inte vill ha!!! En annan kul sak var när
jag satt och läste nya nr av Svensk Vorsteh...oj där vara jag och Olga med på en bild från Utställnigen i maj. Kul var det i alla fall att dom hade stoppat in en bild på vår vackra Olga ,
som är otroligt välhållen för sin ålder:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar