måndag 31 januari 2011

Nikita...

Här händer det inte så mycket, utan jag är och drar med tikarna varje dag. Johan han kämpar på med apporten med Alma. Annars är det mycket förberedelse för husses 40 års fest som hägrar i luften. Fast dagen han fyller ska hans föräldrar och mina föräldrar komma på middag , jag ska laga orre och tjäder. Känns lite spännande att försöka laga något gott av det. Men jag ska nog låna svågens kok bok av Per Moberg. Så då lär det nog inte vara några bekymmer.
Hittade en bild på svärfars hund Nikita i datorn...gud så fin hon var. Hon blev hela 15 år.

1 kommentar:

  1. Apporten ska nog inte vara några problem för Alma. Vorsthrarna är sååå mycket lättare i apportinlärningen än de brittiska raserna. Bosco var klar efter tre veckor medan Figo behövde 3 månader av daglig träning! Man kan lugnt säga att han testade mitt tålamod...
    /Maggan

    SvaraRadera