söndag 8 maj 2011

Toppen dag....



I dag så har vi varit på Grans inoff utställning och som ni ser gick det ju jätte bra för Alma!!!

Hon vann hela gruppen 7 och sen i stora finalen slutade hon som tredje bästa hund för dagen. Vart en lång dag för oss väl hemma fick Alma äta och sen gå in i sin bur för att vila nån timme innan det var dags för jaktdressyr kursen som johan går med Alma. Så i kväll så lär det vara en mycket trött husse och hund som kommer hem. Domaren var lyrisk över hur fin Alma var och hon fick många fina ord av henne. Så jag kan avsluta att det har varit en toppen dag för oss och det bästa var att vi fick ju strålande sol , så medans man väntade så kunde man sola och dricka kaffe och surra med mycket trevlig hundfolk.....

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis oh vad gla jag blir :):) Christine H

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Hon är så fin! Vilken fin rosett hon fick :)) Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. Men grattis till er!
    Fast särskilt förvånad är jag inte. Jag har ju sett henne live och gillar det jag ser. Hon är så väl värd priset.
    Som sagt grattis.

    Kram Maggan & Co

    SvaraRadera