måndag 14 mars 2011

Välkommen Ledighet

ÅÅÅÅ vad jag älskar att köra hundspann
Vi premier grillade på jobbet i går...jag och tomas och Vickan. Tomas och hans Kicki åker till Japan på Onsdag för att gifta sig....

Mormor Olga med sina snöbollar i skägget:)



Nu i morse gick jag på mina 9 dagars ledighet och det känns riktigt skönt. Verkar bli riktigt härligt väder hela veckan , så jag antar att jag och tikarna kommer spendera mycket tid nere på kajen/isen. Än jag har jobbat hela helgen=39 timmars vakande natt , så har jag ändå hunnit vara ute några timmar i helgen. Sömnen har verkligen kommit i sista hand , så i dag har jag tänk sova läänge och jag får bara hoppas tikarna vill det oxå. I Fredags var det bloddroppar på golvet och självklart var det någon som har kommit in i löpen...men vem???? Det är inte så lätt när man har fem tikar. Efter har kollat upp alla , så var det faktiskt Alma som har kommit in i sin första löp. Så nu väntar jag bara att övriga ska börja om några veckor...kommer bli värsta blodbadet. Men jag har heldre tikar än hanhundar. Nä det här duger inte måste he mig i säng för mitt sömnkonto ligger på många minus. Njut av den vackra dagen...Kramiz

1 kommentar:

  1. Du är väl värd din ledighet. Ha det underbart. Kram Kicki

    SvaraRadera