tisdag 1 mars 2011

Gammla bilder!!!!!

28 sep 2007...hämtade vi hem Minja från uppfödaren:)
Kärlek vid första ögonkast:) johan hade träffat minja innan men jag träffade henne först när vi hämtade hem hon.

Svärfar i sitt bästa element...fågeljakten!!!! Här med sin vackra Nikita<3>Johan var på skoterutflykt med jobbet i Arvidsjaur fjället.

Den här skoterkälke har Johan svetsat till min bror Lars....han ska ha mat och ved backar i den.
Min ögonsten Linus<3>
Tindra och Tim fiskar i Ersträsk


I går så satt vi i gång vår gammla dator och där hittade jag jätte många fina bilder. Tyvärr är det inte så många bilder av hundar , för vi skaffade Minja när Tim var 4 år. Det är mest bilder från Tim var 2 till precis 4 år. Härligt är det nu när vi har strålande sol och varmt , enda nackdelen är att allt hår syns nu överallt. Känns som jag är fast vi dammsugaren nu hela dagarna lång. Men det går ju och blunda för det oxå i bland...man får inte vara så kräsen om man ska komma hit och hälsa på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar