tisdag 8 mars 2011

Hallå på er:)

När Svensk Vorsteh damp ner i lådan så blev det lite överraskande läsning då vi såg att dom haft den goda smaken att ta med vårt lilla charmtroll Alma på bild!!
Nu har vi återigen besök av Emla för hennes husse är i sundsvall och jobbar.
dessutom har vi fått låna en riktig släde och en trippellina så att nu ska vi passa på att prova innan snön helt försvinner......
blir spännande att se hur dom reagerar på detta lilla äventyr.

Annars så händer det inte så mycket på hundfronten gällande träning .....MÅSTE ta oss i kragen snart så att vi får en bra start på säsongen.

DAGENS STORA NYHET ÄR..............JAG HAR FÅTT FAST TJÄNST PÅ MITT JOBB.....efter snart 7 år på stället på vikariat så blev det äntligen min tur!!!!!!! YEEESSSS!!!!

7 kommentarer:

  1. Grattis Åsa så skönt för dig. Det är du allt värd efter allt jobbande och slit. Mycket blir lättare då, planeringar osv. Sköt om dig. //Camilla

    SvaraRadera
  2. Men guud så kul,supergrattis,det är du mer än värd!!Fira med en paraplydrink:)

    SvaraRadera
  3. Men grattis! Så skönt för dig.
    Kul att Alma får vara linslus i tidningen :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Gud så himla härligt att höra!
    Kram från lilla Mina

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa! GRATTIS!!! Detta är du värd. Så roligt. Vi hörs. Kram Kicki Söt bild:)

    SvaraRadera
  6. Grattis vad roligt med jobbet! Kul att alma fick vara med i tidningen, synd bara att jag inte har den. Ha de! Eva

    SvaraRadera
  7. Som sagt, håll er på god fot med lokalredaktören. ;) Grattis till tjänsten! Och förresten, ni som håller på med drag. Jag har en pulka om ni är intresserade.

    SvaraRadera