fredag 30 januari 2009

Partykväll

Förra fredag hade jag & tim en riktigt Partykväll.
Vi tände ljus & blåste ballonger för att göra det extra festligt, under
middagen pratade vi vad tim gjort på dagis underdagen.
Sen när vi var mätta och belåtna dukade vi av. Sen var det party time!
Vi stod i en ring i vardagsrummet och hoppade & dansade , när det
vart en rock låt vart tim helt galen började lira luftgitarr förfullt! Man kan säga
att han har spelat ganska mycket guitar hero..

När klockan blev åtta så kröp vi upp i soffan med popcorn & chips för att
se på Let s dance. Sen när programmet var färdigt fick jag bära en sovande
tim till sin säng. Jag gör sen en kopp te undrar hur grabbarna har det i
stockholm bland blinkande lampor och trånga dansgolv.
Jag vet att jag började skratta när jag inser att jag har haft en av de roligaste
partykvällarna någonsin.
Längtar redan till nästa gång....... Men i kväll blir det inge för jag ska jobba!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar