lördag 21 april 2012

Snöig Lördag!!!!!!

Klockan är tolv och jag sitter i pyjamas ännu , Linus sitter och äter frukost hans ska snart cykla till Elpex där johan och många andra började jobba åtta i morse. Tim han är på badhuset med sin kompis tim och Alma befinner sig i skidspåret med Anna-carin. Hon brukar låna alma i bland för att köra drag med henne,gissa om Alma var taggad till max när jag tog fram hennes sele i morse? Kan säga hon ylade och hoppade massor...dragglädje kan man inte ta miste på i allafall;)

Här i piteå har vi gott om snö ännu , var en sväng och åkte skidor på isen för någon dag sedan, det var kanon före. Längtar tills vi får en solig dag , då ska jag passa på att åka lite skidor. För snart är säsongen slut.....känns trist, men sommaren går fort och snart är snön här igen:)

Övriga tikarna sover såna här snöiga dagar och jag ska passa på att dammsuga och dra av alla golven här innan alla börjar komma hem igen. Men klockan två i dag så ska jag ta Alma och fara och träna lite hund möten , för jag har ju lite problem med det. Så vi är några stycken som ska träna i hop.Hoppas på bra resultat:))  Ha nu en kanon lördag:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar