onsdag 10 augusti 2011

Stugan....

Linus och Tim i vår stuga... det börjar ta sig men mycket kvar att göra!!!

Tim och Olga


Bastu bryggan som behöver rustas upp till nästa år...


hann ju fylla år och givetvis ska det vara jordgubbs tårta...


Tim och henke på väg för att fiska...


Mycke fisketurer blev det...i båten Linus, Daniel och Johan!!!


Mycket bad blev det för grabbarna


Vackert så det gör ont!!!


Linus håvade mycket fisk i bäcken




Soldäck...mitt älskling ställe!!!!




Alma tog flera gånger egna simturer i sjön



Drack alltid kaffe nere på soldäck





Mitt favo ställe:))



Tvätta kläder fick man göra många gånger...härligt var det!!! Men tacka vet jag tvättmaskin i längden..Många fina bilder fick jag från stugan och man kan inte mer än längta tillbaka dit. Nu i morgon så åker jag till Stockholm på min årliga shopping resa med Anette. Så nu kommer jag få frossa i båda kläder och skor...gode lovley!!!!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder!
    Ni verkar ha ett riktigt smultronställe. Vart i Happis ligger det?
    Kramiz

    SvaraRadera