torsdag 14 april 2011

Sol ,Sol och Sol.....

Ena boken alltså den till vänster har jag redan köpt , men vill även ha den andra boken plus hans grillbok...men det kommer nog snart ska jag tro!!!!Oj vad härligt väder vi har , är ute mycket med tikarna mycket nu!!!! Har även hunnit cyklat nästan 2 veckor nu med dom eller inte alla!!! Jag cyklar bara med Ada , minja och Olga. Alma drar för mycket , så jag överlåter cyklingen till johan , fast han har inte hunnit börja ännu.
Hoppningsvis kommer han i gång nu i vår med det;)!!!!! Alma hade tydligt sitt första stånd i dag nere på isen berättade en lyrisk husse när han kom tillbaka efter lunchrastningen ner på isen. Själv var jag i koma när han kom och berättade det....vet bara att jag sa -hm så bra nu ska jag sova vidare:) Nu får vi hoppas vi får kanon väder till helgen oxå , så vi får grilla och äta ute!!

Hundgården har Linus skottat ut , men jag är fortfarande osäker att stoppa in dom där för länge , kalla stenplantor har jag fått rådet att vara försiktig just med tikar. Svärfar säger 10 plus då är det okey , ser nu i vinter när tikarna har suttit mycket och genast har dom blivit kalla och kissar mycket. Men nu kommer det gå fort och sommaren står snart runt knuten och väntar att få komma fram:)

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt, man vill aldrig gå in!

    SvaraRadera
  2. Hör att ni har mys främmande i helgen.
    Hoppas på sol.
    Kram Åsa

    SvaraRadera