fredag 8 april 2011

Fredag!!!!!

Lite ångest har jag att plocka bort mina skidor , vill inte att säsongen ska ta slut ännu....men om två veckor så åker dom nog upp på vinden. Men ännu går det att åka skidor......
Min lediga vecka som jag har haft har jag faktisk jobbat extra och bara dag och kvälls pass. Varit trevligt att få se hur brukarna har det på dagen. När jag själv bra är på jobbet och ser dom nattetid. Även trevlig att få jobba med dagpersonalen som man bara ser vid avlösningarna på kvällar och morgonen:)


I veckan så har Alma slutat löpa , men i stället började Minja sin löpen nu!!! Hips vips så kommer nog Ada och Olga snart i löpen oxå...brukar ju bli så...börjar en så kommer dom andra efter!!!!! På söndag så har vi en inoff utställning som vi har anmält Alma på , kommer bli kanon med social träning för henne!!!! Hur det går??? det bryr jag mig inte om!!, utan få träna mycket hundmöten det är det bästa. Lördag hoppas jag på lite hundträning och kvällen har vi personalfest , fast vet inte om jag ska fara eller ej??? Fast det vore ju kul att få träffa alla arbetskamrater utanför jobbet. Men i kväll så ska jag jobba extra på ett gammalt ställe som jag har jobbat tidigare på. Nu lite städning och dammsugning , för det blir ju en hel del sand och grus som följer in med oss och tikarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar