söndag 16 oktober 2011

Bilder från i dag (söndag)

Två som myser:))
Linus och snoddas:))
Dennis lånar philips kickbike

Avslutade dagen på kajen som vanligt...så varmt det har varit!!!
Mormors nos:)
Alla har plockat upp sina båtar nu...

Vilken lång dag det har varit när man får stiga upp strax före 6 på morgonen, det har varit underbart att ha dennis här...men det är lika skönt när han far hem!!! Man är inte riktigt van det här småbarns livet...allt vad det innebär:) Han var så gullig i går när vi var nästan på kajen frågade han mig om jag hade med mig varmchoklad...han har helt rätt för varje gång vi har varit där nere har jag haft med mig varmchoklad!!! Nu väntar jag på att johan ska anlända hem efter en helg jakt i malå...lite fågel i säcken blev det i alla fall:))

1 kommentar:

  1. Tydligen hade vi varmast i dag enligt tv4 väder...hela 15 grader i piteå. Kändes verkligen kan jag säga:))

    SvaraRadera