torsdag 21 april 2011

Glad påsk!!!!

Repris kort från förra året och då fanns ju Divo här<3


Fattar inte varför korten blir så små????? Isen är fortfarande kvar här uppe:)



Mormor Olga hon vet vad hon vill:)




Ledig är man och då hade jag förväntat mig strålande SOL , så jag kunnat sitta på altan eller nere vi kajen och dricka kaffe och bara softa. Påsken är ju här nu fast det känns nästan som det är valborgs i stället. Jag jobbar hela helgen och Linus och hans kompis Daniel åker till stugan i happis. Men i morgon ska faktisk jag och johan och timpa åka till Arvidsjaur och hälsa på juha och Chris och deras vackra hundar , så jag antar att de blir en eller två skogsrundor med alla hundarna. Gäller hålla hårt om Olga för nu löper hon förfullt , så nu är det bara Adas tur näst!!

Vi kämpar på med att cykla med tikarna varje dag och johan kör apporträning med Alma ungefär 10 minuter varje dag oxå. Vill ju att hon ska kunna lite innan han börjar jaktdressyr kursen med henne, så det inte blir att alla som är där kan en massa och Alma ingenting.

Vill Önska alla ni där ute en riktig Glad Påsk<3<3<3

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en skön påskhelg!
    Här cyklar vi också för brinnande livet med hundar som aldrig tycks få nog

    KRAM

    SvaraRadera