torsdag 17 mars 2011

Torsdag

Stora killen är han nu...fast ändå mormor lillprins<3<3<3>

Som sagt händer det inte så himla mycket här , försöker hitta lite tränings inspiration. Det är ju inte så många månader kvar till den 25 aug. Blir lite apportträning men inte så mycket mera. Tikarna har under veckan nästan klättrat på vägarna och jag har inte kunnat he mig ut som jag brukar med dom underdagen nu när vi har lilla Dennis här. Johan har fått komma hem på lunch och farit en snabbis på kajen med dom. Men annars har det varit snabba rastningar på gården bara. Fast i dag så kom min kära mor på frukost och efter det så fick hon passa Dennis medan jag tog en mellan lång promenad med dom. Så härligt det var än det blåste och tikarna njöt oxå att få komma ut och röra på sig. Mamma och Dennis hade målat och det blev många traktorer!!!


Såg att Vorsteh Klubben skulle ha Medlemsdagar 4-5 juni och Mattias Westerlund skulle ha dressyrkurs , kommer anmäla johan dit kommer bli perfekt träning för Alma och husse. Tyvärr så jobbar jag den helgen eller jag verkar jobba alla helger....påskhelgen, utställninghelgen i maj och toppat på det midsommarhelgen. Men det är bara bita i hop och vara glad att man har ett jobb. I morgon så fyller Dennis 2 år och självklart kommer vi firar han på morgonen med tårta och sång. Sen blir det för mig och Dennis och fara till Tims skolan för i morgon är det Lilla vasaloppet och det kan vi absolut inte missa:) Sen på eftermiddag styr vi kosan mot Skellefteå , för att lämna tillbaka Dennis till sin mamma<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar