lördag 16 juli 2011

Fina Spira







linus kortet är från fiskarlägret:)



Har precis gått av efter 11 timmars natt jobb jag och Olga. Johan är i Råne nu och går Spår och vatten prov med Alma och vi här hemma håller både tummar och tassar för dom!!! I torsdag så kom Juha och Chris förbi och självklart hade det med sin nya valp Spira 12 veckor oj vad söt hon var. Man blev nästan valp sjuk !!! Jag har en natt till och jobba sen är det SEMESTER för min del...gud vad skönt!!!! Åter kommer sen hur det gick....Ciao

1 kommentar:

  1. Så spännande att höra om Alma. Jag och Ted var lite sugen att åka upp som åskådare under Rånehelgen, men jag tror inte vi hinner

    Ha en skön semester! Min är tyvärr slut, jag börjar om på måndag :( men jag har tre veckor sparat till andra halvan av augusti och första veckan i september. Sen börjar skolan om för min del.

    Kram Maggan

    SvaraRadera